עינת פרידמן Leadership PRO
הי, אם הגעת לכאן, כנראה אתה מחפש כתובת מקצועית, יצירתית ומנוסה ליחסי הציבור של העסק שלך ולנראות הציבורית שלך. אני שמחה שהגעת – הגעת למקום הנכון! שמי עינת פרידמן, אני מנהלת ובעלים ב- 'עינת פרידמן Leadership – PRO' משרדנו מומחה ביצירת פלטפורמות מקוריות לחשיפה מכובדת. אנחנו עושים יח"צ שאינו נראה כמו יח"צ. אנחנו מפיקים תוכן איכותי. לקהל לקוחותינו אנחנו מעניקים את הטוב ביותר – ניסיון של שנים ארוכות בעולמות התוכן, הפרסום וההפקה, קשרים הדוקים וטובים עם עיתונאים ועם מפרסמים, ואת ה'פלפל' שמאפיין את 'עינת פרידמן Leadership – PRO' ומניע את גלגלי החברה – יצירתיות, נמרצות, חדשנות וסטייל משובח – כל אלו עומדים לרשות יחסי הציבור שלך.
את 'עינת פרידמן Leadership – PRO' הקמתי בשנת 2014. קדמו לכך כ- 20 שנות עבודה בפרסום ובהפקה, הן במשרדי פרסום ומדיה והן בעיתונות.
במסגרת פעילותנו אנחנו עובדים בשני מישורים עיקריים:
את 'עינת פרידמן Leadership - PRO' הקמתי בשנת 2014. קדמו לכך כ- 20 שנות עבודה בפרסום ובהפקה, הן במשרדי פרסום ומדיה והן בעיתונות. במסגרת פעילותנו אנחנו עובדים בשני מישורים עיקריים:
פעילות ופרויקטים
כבר שנים שמשרדנו מפיק מגוון מגזינים עסקיים, יוקרתיים מובילים בארץ, הנותנים במה לאנשי עסקים הנמצאים בתפקידי מפתח במשק הישראלי, להשפיע ולהשמיע.
מגזין 'מנהלים' שיצא בסוף חודש דצמבר 2018, ב"הארץ/ Themarker" בשיתוף עם המחלקה המסחרית, יצא בגרסה מודפסת ודיגיטלית, וכלל סיכום שנה מפי מנהלים בכירים במשק ומבט קדימה אל עבר 2019. במסגרת המגזין נערכו ראיונות עם מנהלים המחוללים שינוי בארגונים מתחומים שונים ומגוונים אותם הם מובילים, תוך התייחסות לאסטרטגיה התאגידית שלהם, לתפיסה הניהולית שלהם ולערכי המנהיגות אותם הם מנחילים בארגונים.
מגזין 'פורבס' ישראל מהווה תו תקן עבור הכלכלה העולמית עוד משנת 1917. התכנים המתפרסמים במגזין מספקים תכנים מקומיים ואיכותיים, בעלי אופי ייחודי – ראיונות עם המשפיעים בתחום הכלכלה הישראלית, ניתוחים מעמיקים וסיקור של עולם הפרימיום וכן תחומי התיירות, נדל"ן, לייף סטייל ועוד. במסגרת שיתוף הפעולה עם המחלקה המסחרית של מגזין 'פורבס' אנו יוצרים עבור לקוחותינו תוכן איכותי ברמה הגבוהה ביותר, המתאים בדיוק רב לקהל הקוראים.
פרויקט נוסף שממנו נהנים לקוחותינו, הוא הפקות תוכן מיוחדות שאנחנו עושים עבור מגזין 'אטמוספירה'. המגזין מחולק לכלל טסי 'אל על', קרוב לחצי מיליון איש מדי חודש! מנתוני החברה עולה כי כ- 80% מהם אכן מעיינים במגזין, שנחשב לאיכותי ומעשיר. כתבות תוכן אלו מתפרסמות גם במגזין האינטרנטי 'את'.
לצד פעילויות ייחודיות אלו, אנחנו מעניקים שירותי יחסי ציבור. מתכננים לכל אחד מלקוחותינו את התמהיל המדויק עבורו לנראות תקשורתית. עם הרבה יצירתיות, חדשנות מחשבתית וביצוע ססגוני – אנחנו דואגים שיראו את לקוחותינו באור מחמיא ומפרגן.
מזמינים אתכם להיפגש ולהתאים עבורכם את המסלול הנכון והמדויק עבורכם.
דברו איתנו.
איך אנחנו עושים את זה?
מילות המפתח המנחות את הפעילות שלנו הן יצירתיות, נראות, מקצועיות, חדשנות.
אמנם המדיה מאוד השתנתה בעשורים האחרונים, אך ישנן אמיתות שלא משתנות, אחת מהן היא ש"טוב שם טוב משמן טוב" ואנחנו מצטיינים ביצירת שמות טובים למוצרים, לעסקים ויותר חשוב – לאנשים שעומדים מאחוריהם.
לכל אלו אנחנו מוסיפים את הטאצ' הסופי שמאפיין את הפעילות שלנו. בעולם שבו תמונה באמת שווה אלף מילים, סטיילינג למוצר היא לא מילה גסה, היא נדרשת. זו אמנות וגם את זה אנחנו עושים. אנחנו דואגים שתוצגו על הצד הטוב ביותר שלכם, תרתי משמע. הפקות התוכן שלנו כוללות צוות צילום, מאפרת, מעצבת וסטייליסטית.
ואולי הכי חשוב – אנחנו תמיד מחפשים את "הדבר הבא" ומי יודע, אולי זה אתה?
נשמח לחשוף את הטוב ביותר שלך לעולם.
צוות 'עינת פרידמן Leadership – PRO' לרשותך.
שלך,
עינת פרידמן