יחסי ציבור הם השם הנרדף לנראות התקשורתית שלך. כפי שטען בעתו הפילוסוף ג'ורג' ברקלי, אם עץ נפל ביער אבל אף אחד לא ראה – כאילו לא נפל העץ. בעולמנו התחרותי, האמרה הזו רק הופכת לנכונה יותר ויותר – אם עשית, פיתחת, יצרת ויש לך מה לתת לעולם, אבל לא דאגת שהעולם ידע – כאילו לא עשית דבר. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה – במקצועיות וביצירתיות אנחנו מדווחים לעולם על הטוב שיש לך לתת.
ומה זה אומר במקצועיות וביצירתיות?
בעולם היח"צ חשובים מספר נושאים שעליהם אנחנו מקפידים הקפדה יתרה:
- יצירת בידול – אנחנו מחפשים – ומוצאים – אצל כל אחד מלקוחותינו את האוטנטיות, הבידול והערך המוסף. 'התיבול הייחודי' שלך המבדל אותך ממתחריך. ואת זה אנחנו מגישים לעולם.
- תוכן איכותי – התוכן שאנחנו מייצרים עבור העסק שלך הוא איכותי, הוא מספק ערך מוסף לקוראים. הוא מייצר חיבור אמיתי המתבסס על יצירת עולם ערכים משותף בינך ובין הלקוחות הפוטנציאליים שלך.
- קשרים איכותיים – אחרי שנים ארוכות בעולם היח"צ, יש לנו קשרים מצוינים בעולמות המדיה המסורתית והדיגיטלית כאחד. בזכות קשרינו הטובים וההערכה לה אנחנו זוכים בקרב הקולגות שלנו במדיה, אנחנו משיגים במות ראויות ומקצועיות לתכנים של הלקוחות שלנו.
- יצירתיות – אנחנו מייצרים תוכן שעושה חשק לקרוא. אנחנו מייצרים תוכן שמחדש לקוראיו. תוכן שמשאיר טעם של עוד. תוכן שקורא ללקוחות לפעולה.
- Fine tunning – הכל אצלנו מתוקתק לרמת גימור מאוד גבוהה. כתבות שכוללות ימי הפקה וצילום הן אחת מתחומי המומחיות שלנו ואנחנו דואגים שהנראות שלך ושל המוצרים שלך תהיה לא פחות ממושלמת.
אז מה כוללים שירותי היח"צ שלנו?
הצוות שלנו הופך להיות מחלקה בעסק שלך, ובלי שתצטרך להעסיק עובדים. אנחנו בונים ביחד אסטרטגיה שיווקית שתוצריה יהיו: כתבות, הודעות לעיתונות, ימי הפקה, פרסום. עם התפתחות המדיה הדיגיטלית, הרבה מהתכנים מגיעים לאינטרנט ועל במה זו הם משרתים אותך לאורך זמן בלתי מוגבל.
ודבר אחד אני יכולה להבטיח לך
כשאנחנו בתמונה, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהשירותים והמוצרים שלך מקבלים את הבמות הראויות ביותר ואת הביטוי היצירתי והטוב ביותר במדיה.